Dag startende ondernemer
Wij zijn Peter, Michaël en Audrey en hebben alle drie in jouw schoenen gestaan. Wij weten als geen ander hoe moeilijk het is om een bedrijf op te starten en dit bedrijf een identiteit te geven. Een identiteit is één ding; een online identiteit is een volledig ander ding.
Je bent zeker niet de enige die aanklopt bij een bureau en te horen krijgt dat ze een heleboel dingen moeten aankopen. Je krijgt een prijs te horen voor een website, logo, flyer, visitekaartje, SEO, fotosessie en ga zo maar door. Voor je het weet, krijg je een offerte van duizenden euro’s.
Ja, dan moet je nog beginnen met je zaak op te starten.
We hear you and we got you. Tijd om jou te helpen een mooie start te maken. Door twee pakketten aan te bieden, gaan we jou al heel wat stappen vooruit helpen aan een mooie prijs.
Ga naar de Pro versie voor:
De website wordt gebouwd met WordPress en is een template design. Dit wil zeggen dat we met jou op zoek gaan naar een design dat past bij jouw bedrijf en deze template maken we helemaal voor jou. Hierdoor kunnen we de prijs verlagen omdat een design niet uniek op maat gemaakt hoeft te worden voor jouw onderneming.
Hetzelfde principe hanteren we voor het logo, visitekaartje en flyer. We maken deze aan de hand van een template.
Het is hoe dan ook wel belangrijk om te weten dat dit volledig in samenspraak met jou is en naar jouw wensen.
De sociale media in het pakket bedraagt 1 maand sociale media / 1 post per week. We bekijken samen welke posts we zouden kunnen maken bij de opstart van jouw bedrijf. Na de eerste maand kan je kiezen om dit verder te doen aan de normale prijs.
De fotosessie is een sessie van 30 minuten. Dit kan uiteraard uitgebreid worden voor een meerprijs. Uit deze sessie verwachten we toch heel wat mooie foto’s te halen. De nabewerking zullen we toepassen op 6 foto’s.
Niet inbegrepen in de prijs: een kilometervergoeding van 0,23 euro / km.
Je komt in aanmerking als jouw bedrijf nog niet gestart is of minder dan 6 maanden actief is. Hiervoor hanteren wij het register van ondernemers.